Jumaat, 30 Mac 2012

Maxis sediakan perkhidmatan mudah alih untuk kontinjen Malaysia di sukan Olimpik London 2012


KUALA LUMPUR: Buat yang pertama kalinya, Maxis Berhad (Maxis), peneraju perkhidmatan komunikasi bersepadu utama Malaysia telah mengumumkan kerjasama dengan Majlis Olimpik Malaysia (MOM) sebagai penyedia rasmi perkhidmatan mudah alih kepada OCM di Sukan Olimpik London 2012.
Maxis akan menyediakan pakej mudah alih khas untuk kontinjen Olimpik Malaysia bernilai RM1,500 setiap seorang yang membolehkan mereka bebas berhubung dengan keluarga dan rakan-rakan tanpa mengira masa dan lokasi.
Maxis telah diwakili Ketua Pegawai Eksekutif Maxis, Sandip Das dan Ketua Pegawai Kewangan Maxis, Nasution Mohamed, manakala OCM telah diwakili oleh Timbalan Presiden, YBhg Dato A Sani Karim, dan Setiausaha Kehormat, YBhg Dato Sieh Kok Chi.
Turut hadir pada majlis tersebut ialah  Pengerusi Maxis, YM Raja Tan Sri Dato Seri Arshad bin Raja Tun Uda, dan  Presiden MOM, YAM Tunku Tan Sri Imran Tuanku Ja’afar.
YM Raja Tan Sri Arshad berkata, “Maxis telah sentiasa memberi sokongan padu kepada inisiatif-inisiatif pembangunan negara serta perkembangan bakat, dan kami berasa bangga dapat memainkan peranan yang serupa dalam mencapai cita-cita negara dalam bidang kecemerlangan sukan.
“Kami amat berbesar hati dapat menjadi sebahagian daripada salah satu acara sukan terbesar di dunia sebagai rakan kongsi eksklusif MOM buat kali pertama.”
“Sebagai peneraju perkhidmatan komunikasi bersepadu negara, Maxis telah kekal komited kepada impian 14 juta pelanggan kami, dan dengan semangat dan dedikasi yang sama ini, kami menyokong aspirasi setiap atlet Malaysia dalam mencapai kegemilangan Olimpik,” katanya lagi. -tbp

1 comments:

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

J'ai besoin de savoir comment visualiser mes messages ou des commentaires sur les blogs des autres peuples. Y at-il n'importe où je pouvais aller pour obtenir une liste de tous mes messages? . . Toute aide appréciée ..