Jumaat, 4 Mac 2011

Apple iPad 2 lebih nipis, bergaya!


                   Semalam jam 12.30 mlm bertarikh 3/3/11 kat tv1 berita mengenai Apple...bukan buah epal tau...hihi, yang ni aku ceritalah sib baik aku buat kerja opis sambil dengar berita kat tv1 tuh (padahal jarang2 je aku tengok berita tengah2 mlm ni...dik tugas yg belum seatle lagi nih tepaksalah berjaga).

                    Berbalik kenapa aku dengar je? kenapa aku dengar je berita kat tv tu taulah kita kan duk wat keja so mata tak leh la tumpu kat kaca tv dengaw je..hikhik. Sekali, ade lak berita mengenai iPad ni yg dijadualkan berada dipasaran 11 Mac...lalala beruntung aku nampak demonya...wah!!! canggih tu apa yg aku kagum di sini designnya yg nipis. So, haah.. sekarang sempat jugalah aku selek dan belek news kat on9 ni, lalu cari photo mengenainya..
iPad 2

Steve Jobs

manggih

sebelah tangan je bermakna...?

nipis

koleksi warna

melintang menegak

Steve Jobs berlatarbelakangkan iPad

memberikan penerangan

syoknya tengok

smart

boleh dilipat (biru) penyendal

pelbagai ragam

elegant

ni dia hah pegawai xzekutif


~OKIH~


0 comments: