Rabu, 2 Mac 2011

iklan sesat


KINI telah sepurnama aku mempunyai blog yang beralamat URL "namapenuh",
bertarikh (2/2/11) hatiku mula berkobar-kobar untuk memiliki blog memandangkan adikku telah pun memilikinya 6 hari sebelum tu.Tanpa membuang masa aku geledah semua buku2 mengenai blog di perpustakaan yang mana di situ jugalah periuk nasiku. Akhirnya... aku jumpalah buku yang aku maksudkan, tapi(3X) ia belum dapat memahamkan aku lagi, tau2 jelah orang baru mengenal huruf A..hikhik.

SO aku teruskan lagi pengeledahan aku.. hah yg ni kat internet lak, aku taip je ape yg mengenai blog kat google tu sebijik-sebijik aku teliti, dapat jugak aku hir-akhirnya fuhhh!! legaaa. Dlm banyak-banyak highlight yg dipaparkan aku berkenanlah kat satu HL tu aku dble klik huh TERIMA KASIH yg tak terhingga kat suandicow...aku pelan2 jaln maka terbinalah my blog sy ni..:)


GAMBAR HIASAN
SEJAK sepurnama, hari ni baru aku perasan yg blog aku nih ada lak yg tersesat letak iklan, kerana di awal penubuhan blog ni mmg aku tak mau luk ade iklan2 nih... tapi himmh suka aty dia(owg ggl kot) je nak letak2 iklan kat fb sy ni...opps bkn fb la blog...kuikuikui..


p/s iklan yg dimaksudkan terletak d 'label: akhbar Malaysia' tajuk "lelaki Iran dihukum...."

2 comments:

Muhammad Khairul Fahmi berkata... Reply To This Comment

haha...by the way...teruskan berblogging ka...=)

♥namapenuh.blogspot.com♥ berkata... Reply To This Comment

hihi...thank's adik pami :)