Isnin, 30 Mei 2011

Tanggal bulu berlebihan


Oleh ZUHAYATI YAZID
BULU roma yang lebat dan panjang mungkin dipandang 'macho' di kalangan kaum lelaki. Mereka dikatakan, 'kurang' lelaki jika tiada bulu pada badan.
Pendek kata, lelaki bermisai, berjanggut dan berjambang suatu yang lumrah dan boleh diterima ramai.
Sebaliknya, bagi wanita pula ia sesuatu yang malang dan tidak diingini. Memiliki bulu roma yang lebat dan panjang di betis, sungguh tidak menyenangkan. Usah disebut kalau kelihatan seperti misai atau side-burn, sungguh mengaib dan menyeksakan!
Apa tidaknya, acapkali bulu-bulu yang tidak diingini ini mulai tumbuh, anda perlu mencukur . Jika tidak, tentu mencacatkan wajah, merencatkan penampilan tatkala memakai skirt.
Kini permasalahan itu tidak perlu dirisau lagi kerana body natur sensititive hair removal Wax Strips mampu mengatasi masalah bulu-bulu yang berlebihan dengan cara yang mudah.
Hanya tampal di tempat yang mempunyai banyak bulu dan tarik dengan lembut.
Formula baru ini turut dipertingkatkan bertindak untuk melembutkan folokel bulu roma supaya mudah ditanggal dengan bantuan spatula, agar kulit tidak tercalar dan luka.
Kepingan peluruh bulu roma juga membantu menjadikan kulit licin, lembap dan terasa lembut apabila disentuh.
Ia juga dirumus dengan tekstur selembut sutera yang senang dicabut pada kulit supaya pengguna boleh merasai kecantikan dalam masa beberapa minit sahaja.
Sebagai jenama peluruh bulu roma wanita, Body Natur Sensitif sentiasa menyediakan cara yang berkesan dan menyenangkan untuk wanita di seluruh memastikan kulit mereka sentiasa licin dan tersa cantik menawan.
Didatangkan dengan empat varian lain untuk membelai kulit yang berlainan.
Kini boleh didapati di semua kedai farmasi dan gedung runcit utama pada harga RM15.90.

0 comments: