Jumaat, 1 April 2011

keempat puluh tiga


                        .....kiranya balik rumah ni nak bersenang dan rehat...huh.. tapi.. sungguh tak ku duga bertemu sedia...aku sudah jemu dengannya..malah nak tengok mukenya lagilah aku tak hendak..tetibe baharu aku teringat.. lupe pula nak pesan kat bapa...minta tolong belikan R....... dulu nanti saya bayar balik kat bapa...hemm hati hampa mengenangkannya. Nak tunggu esok memang malam ni tak tidur lena dibuatnya..berbalik kepada cerita tadi sape lak yang telah aku jumpe tu yerr?



sape lagi MR.MOSQUITO(jwb sndri)



p/s mlm ni byk lak..cm tau2 je Mr.M ni aku lupe pesan kat bp :(

2 comments:

aNiss :):) berkata... Reply To This Comment

encik nyamuk memang menyusahkan!! ngee~ take care auw :)

Nurulizzah Hidayah binti Musa berkata... Reply To This Comment

@aNiss :):)


dah lama saya berdendam kat die(encik nyamuk).