Sabtu, 23 Julai 2011

Norman & Memey undang Abby ke majlis perkahwinan


SELAMAT PENGANTIN BAHARU
NORMAN & MEMEY.

Terkejut dan teruja, itu perasan yang dialami oleh pasangan Norman Hakim dan Memey Suhaiza menjelang majlis perkahwinan mereka yang bakal berlangsung September ini.

Bukan hanya berdebar menanti detik bergelar suami isteri, tetapi Norman dan Memey berdebar menanti detik berlangsungnya majlis resepsi penuh bermakna, dimana persandingan mereka ini akan ditaja sepenuhnya oleh Refflesia, Jimmy Choo, Hotel Crown Plaza dan beberapa jenama lain.

“Ini semua diluar jangkaan fikiran dan saya ambil tajaan ini sebagai satu kerjasama dua hala yang memberi pulangan sama rata pada kami.

“Sebenarnya, rancangan awal perkahwinan kami hanya dibuat di Johor, tiada majlis resepsi diadakan di Kuala Lumpur, tetapi apabila Bilbora panggil untuk berbincang, kami setuju dengan apa yang telah dirancang.

“Sungguh tidak diduga ia disusun dengan begitu baik dan teratur sehinggakan kami rasakan ia seakan perkahwinan berkonsepkan Norman and Memey Wonderland.

“Kami memang gementar melihat apa yang dirancang ini, dan saya telefon ibu untuk tanya sendiri pendapat mereka tentang perkara ini, dan menurutnya, ini rezeki kami jadi tidak elok jika menolaknya.

“Setelah apa yang berlaku selama ini, saya sangat bersyukur masih diberi rezeki sebegini,”jelas Norman dan Memey yang ditemui ketika majlis sidang media memperkenalkan tajaan untuk perkahwinan mereka.

Undang Abby
Akan menggayakan dua busana mewah bernilai lebih RM500 000 setiap satu, Memey juga akan menyarung kasut rekaan Prof Datuk Jimmy Choo yang bernilai RM 300 000.

Selain itu, Memey juga mendapat tajaan lokasi di Crown Plaza Hotel, dan sebuah dewan akan dihias serba putih, dihiasi jutaan ros putih import yang diambil dari luar negara dan harga keseluruhannya bernilai RM150 000.

Menariknya tentang majlis ini, ia hanya untuk meraikan perkahwinan pasangan Norman dan Memey ini bersama-sama teman-teman artis dan media.

Lebih 80 orang artis akan diundang untuk memeriahkan majlis ini termasuklah beberapa artis dari luar negara dan lebih kurang enam hingga lapan artis bakal membuat persembahan.

Bercerita tentang rakan-rakan artis, jelas Norman, dia pasti akan mengundang bekas isterinya, Abby Abadi untuk turut sama meraikan majlis mereka ini.

“Insya-Allah, saya akan ajak dia ke majlis kami nanti,”jelas Norman.

Pernikahan
Bakal melangsungkan pernikahan di kediaman Memey di Felda Tenggaroh, Selatan 1, Johor, pada 23 September akan datang pasangan ini juga akan mengadakan majlis resepsi untuk keluarga dan orang ramai sehari selepas majlis pernikahannya itu.

"Majlis di Johor akan berlangsung mengikut adat kami disana, selepas majlis pernikahan, di sebelah malamnya kami akan adakan majlis khatam Al-Quran dan keesokkannya pula akan berlangsung majlis persandingan.

"Majlis ini terbuka untuk semua, dan konsepnya pula bertemakan moden dan taman,"jelas Memey

0 comments: