Jumaat, 1 Julai 2011

Ayu Raudhah mahu anak kembar


Ayu bahagia selepas berumah tangga


Lama tidak mendengar cerita tentang Ayu Raudhah dan suaminya, Zaquan Adha selepas mereka berkahwin awal tahun lalu.
Senyap daripada sebarang berita, menurut Ayu dia tidak berniat untuk menyisihkan dirinya daripada perkembangan dunia seni ini, tetapi kata Ayu diamnya kini diam berisi, kerana dia sibuk dengan penggambaran drama yang tidak putus-putus. 
"Sebenarnya saya hanya sempat cuti kahwin selama dua minggu saja, selepas itu tawaran kerja dan drama datang tidak putus-putus.
"Walaupun pada masa itu suami cuti, tapi dia tetap kena pergi latihan, jadi memandangkan dia sibuk dipadang, saya pun ambik tawaran lakonan pada ketika itu, tetapi semakin lama semakin ramai yang tawarkan saya drama dan jadual saya sentiasa penuh dengan penggambaran.
"Suami tidak melarang, malahan dia faham tugas saya. Kalau dia cuti, dia akan temankan saya di lokasi, dan begitu juga sebaliknya.
"Selepas berkahwin, memang banyak perubahan, lebih-lebih lagi sekarang. Walaupun sibuk, saya perlu menyiapkan urusan rumah tangga dengan baik, berbanding sewaktu bujang dulu, tidak berapa ambil kisah tentang rumah pun tak apa.
"Kami juga sekarang menetap dirumah sendiri di Seremban, jadi banyak habiskan masa berulang alik dari sana ke Kuala Lumpur. Nasib baik, saya ada pembantu yang boleh bawa kereta, jadi saya tidak penat memandu.
"Tentang anak pula, setakat ini masih belum ada rezeki untuk mendapatkannya. Kalau boleh memang nak secepat mungkin, tapi masih belum ada rezeki. Teringin juga nak anak kembar, saya mahu anak lelaki, suami pula teringin nak anak perempuan, kalau ada rezeki dapat dua-dua serentak memang saya bersyukur sangat-sangat,"jelas Ayu Raudhah.

Ditulis oleh wahida othman    Jumaat, 01 Julai 2011 11:43   

1 comments:

puteri ain berkata... Reply To This Comment

anak kembar ? i wish i can get in when i'm married . hehe